Monday, December 19, 2011

tiada masa dan tiada idea untuk blog zya lemon

  Sejak aku kerja kat hotel ni,blog aku semakin lama semakin terabai. Kurang update tak macam bulan-bulan yang lalu. Kalau ikutkan banyak benda aku nak kongsi(walaupun sedar blog ni kurang follower) tapi aku tak tahu macam mana nak kembangkan idea aku. Lagipun masa yang terluang selepas balik kerja,aku gunakan untuk melayari facebook,web kegemaran aku. Serta youtube ;)

  Sedar tak sedar,dah sebulan aku kerja kat beach hotel. Enviroment kerja ok la. Memang ada tak berngam dengan orang tapi itu memang dah lumrah di tempat kerja, bulan disember ni adalah bulan paling sibuk sampai bulan januari 2012. Time beginilah tinggi occupamcy dan lebih banyak function dibuat kat hotel. Kadang-kadang bila aku dah terlalu penat,aku tak online langsung. Tapi selalunya aku online. Untuk buang tension dalam diri.

   Oklah. dah tiada idea ni. Aku juga rasa masa aku semakin suntuk,sepatutnya aku dah tidur sekarang ni time dekat-dekat jam 11 malam supaya dapat bangun awal keesokan harinya. Aku sign out dulu ya.

No comments:

Post a Comment