Thursday, March 29, 2012

John Cena vs The Rock di Astro Box Office channel 971 pada 2 April 2012

   Tajuk yang sangat panjang di atas dan tidak perlu diperjelaskan dengan panjang sekali kerana bagi sesiapa peminat WWE terutama sekali peminat John Cena dan The Rock,pasti mereka ternanti-nanti akan perlawanan ini. Sebenarnya aku pun tak sabar juga nak tengok perlawanan ni walaupun aku bukan peminat setia dorang. Yalah aku ni peminat WWE tapi aku tak ada favorite wrestler macam hardcore fans WWE. Dalam erti kata lain,aku cuma tengok suka-suka sahaja. Aku suka tengok dorang hempas tu lawan di lantai tapi tidak pandai berdarah ni,buatkan aku rasa mahu jadi orang kuat ni.

   Ok,back to John Cena dan The Rock. Aku sebenarnya tak tahu siapa yang cabar siapa lawan dulu tapi menurut pemahaman aku macam The Rock yang start mencabar John Cena untuk berlawan dalam WrestleMania nanti. Terus sebulan ba dorang saling mengutuk sesama sendiri,sampai The Rock menyampaikan pelajaran Sejarah kepada peminat mengenai Boston Tea Party dan John Cena.

  Boston Tea Party mengenai tunjuk perasaan oleh orang Boston terhadap pihak British. Terus tu dorang buang semua daun teh ke dalam laut. Sila wikipedia untuk maklumat lanjut.

  Apa kaitannya dengan John Cena? Well The Rock cakap yang dia akan tumpaskan John Cena macam Boston Tea Party. Begitulah menurut pemahaman aku.

   Apalah aku ni,semuanya menurut pemahaman,macam manalah orang nak faham dengan entry aku ni? Nanti kena sangka aku ni poser ja, tapi tak apa,kalau nak tahu lebih lanjut sila pergi ke page WWE atau google ja pasal John Cena vs The Rock 1st April 2012.

   Ok,finito!

p/s: aku takde astro box office supersport so aku cuma mampu menggigit jari ni untuk tahu bagaimana perlawanan mereka. Tapi kalau ada pun ABO supersport,perlawanan bermula jam 7 pagi ikut waktu malaysia dan waktu tu,waktu aku bekerja. huuu T_T

No comments:

Post a Comment