Monday, March 5, 2012

masa berlalu dengan pantas.

   Tak sedar aku dah masuk bulan mac rupanya. Janji kepada diri sendiri nak tulis cerpen dalam blog ni dalam februari tapi dah expired perjanjian aku. Nampaknya aku tak perlu buat perjanjian kepada diri sendiri lagi,aku kena buat semuanya spontan agar aku terkejut dengan diri sendiri. Aisehmen,angan-angan pula aku ni. Macamlah aku ni berbakat besar dalam dunia penulisan,hahahaha *ketawa sendiri*.

  Banyak perkara yang telah berlaku dan ini baru sahaja di permulaan tahun. Walau bagaimanapun,aku tak perlu cerita mengenai perkara-perkara yang telah berlaku kerana aku takut tangan aku  yang lenguh menaip. Sekarang ni aku makin kuat berkhayal dan bukan khayal pasal dadah. Aku khayal fikir pasal benda lain ketika buat kerja dan aku tak tahu apa puncanya. Mungkin aku stress sangat sampai berkhayal ja kerja aku sedangkan aku sepatutnya serius dalam melaksanakan tugas aku.Sebenarnya aku khayal kerana memikirkan jalan cerita aku yang aku bakal terbitkan dalam blog ini agar tidak terlalu merepek jalan ceritanya.

 
  Bulan Mac pastu bulan April. Tak lama lagi aku berusia 22 tahun dan aku rasa perangai aku masih tak matang. Tak kisahlah,matang ke tak matang fikiran aku,yang penting aku puas hati dan gembira dengan diri sendiri. Aku akan berusaha lebih kuat untuk memperbaiki kehidupan aku agar aku menjadi individu yang lebih baik. Aiseh,macam ayat esei skema weyh. Aku sebenarnya ada idea untuk cerita yang aku bakal terbitkan dalam blog ini tapi disebabkan aku takut mempunyai writer's block sebelum sempat menghabiskan hasil karya aku,aku terpaksa pendam. Tapi sekarang aku dah tak tahan,aku nak luahkan juga.

 
   Pada suatu hari nanti,aku nak jadi penulis online yang dikenali ramai. Hahaha,angan-angan sahaja aku ni. Oklah,aku sign out dulu. Will write more later.

No comments:

Post a Comment