Friday, November 11, 2011

mencintai kau macam itu lagu cinta-menyampah!

  Sekarang ni femes lagu I love you like a love song baby oleh selena gomez. Ala,girlfriend si justin bieber tu. Aku bukan anti dia la sebenarnya,aku suka dengan dia. Aku suka tengok dia berlakon,natural ni. Time menyanyi,lagu-lagu yang dia bawa semuanya aku suka dengar.  Ya,emang aku ngefans dia  cuma yang menjadi kejelikkan utama aku(atau dalam bahasa orang puteh,big annoyance)  lagu dia  "I love you like a love song baby" terlalu banyak dimainkan di radio. Asal buka channel radio ni,lagu tu kuar. Tukar lain,lagu tu juga kuar. Macam takde lagu lain. Aku yang menjadi fans terawal mendengar lagu tu menjadi muak dan benci. Terus aku tak dengar lagi lagu tu dalam mp4 aku.

  Agaknya pasal Selena Gomez sibuk bercinta dengan Justin Bieber tu pasal lagu ni balik-balik keluar? Benci ni. Selena,please release another singe. I can't bear to hear this song anymore. Please~~~

p/s: tiada orang bercinta macam dalam love song. semuanya tak logik. sekian makasih.

No comments:

Post a Comment