Wednesday, June 29, 2011

Cerita 49 days habis sudah

   Semalam aku tengok finale 49 days kat 393,One HD. Aku dah tahu penamat ceritanya sebab aku dah baca review kat dalam sebuah blog. Blog itu special sebab banyak drama korea dia pergi review. Aku tak follow blog itu sebab aku bukan kipas-susah-mati drama korea(korean drama die hard fan). Aku cuma nak tahu ending sebab tak dapat tengok di dramasubs,asyik buffered ja walaupun aku sudah pakai streamyx di rumah,100 mbps gitu,hohoho.
  Memandangkan semalam episod paling sedih iatu Ji-hyeon akhirnya mati walaupun dia telah melengkapkan perjalanan 49 harinya tapi yi-kyung tu rupanya kakak ji-hyeon. Alahh,yang kasik pinjam badan dengan roh ji-hyeon tu. Menghairankan betul,terlalu banyak connection tapi nasib aku suka cerita fantasy romance begini jadi aku tak kisah sangat.
  Minggu depan city hunter tapi tak tahu kalau aku mampu menyimpan komitmen untuk menonton drama korea. Sedangkan hari tu Rain dan Daniel Henney dalam The Fugitive: Task B(tak silap akulah tajuknya) pun tak mampu membuatkan aku tengok sampai habis drama itu di channel 391. Tak apalah,aku tengok reality show saja macam Star King,best lagi.
  Baru aku perasan bulan Jun ni kurang entry aku dalam blog ni. Hmmm~

No comments:

Post a Comment