Saturday, June 25, 2011

tukar header blog dari "bukan aku" kepada "zya lemon"

   Dulu nama blog ini ialah "Bukan Aku" tapi memandangkan sukar sangat dicari dalam google search,maka aku pun tukarlah nama blog aku pergi "Zya Lemon". Lagipun nama Zya Lemon itu agak catchy(bagi akulah). So why Lemon?  Well,I'm a fan of Liz Lemon(portray by Tina Fey) in 30 Rock and I like to eat chicken lemon. Actually I don't have buah kegemaran sebab aku tak memilih sangat. Hahaha!
  Zya bukan nama sebenar aku walaupun nama sebenar aku bermula dari Z. Zya for me is a cool name. Kamu harus menyebut seperti ini "zeeya". Hehehe,macam style orang putih kononlah. Kenapa aku make some changes? Maybe I just should change.
   Kategori blog aku ni apa? Randomness. Aku akan tulis whatever I want. Oklah,sampai sini sahaja aku tulis. Thanks for visiting my blog and have a good day :)   

No comments:

Post a Comment