Wednesday, June 15, 2011

lama sudah tidak update blog

  Setelah sekian lama aku berpura-pura sibuk,akhirnya malam ni aku menulis blog. Lagipun aku bukan tiada cerita baru,ada tapi aku sengaja tidak menulis. Jadi setelah bercuti begitu lama dari arena penulisan blog,aku pun menulis kembali. Hey,I promise there will be more poems and more stories to share okay? This is a few quick update about what have I been doing during my blogging vacation. Tapi aku tak cuti facebook,hahaha.

1)Pergi ke Labuan selama 4 hari 3 malam atas urusan rasmi dan makan angin. Borong coklat bah di sana.
2)In the process of finding a new job,mudah-mudahan dapat,amin~
3)Maybe hujung tahun ni aku akan belajar driving,insyaallah.

  Sikit saja update aku,tak banyak,I tak busy macam mak datin and tak ada ramai sangat kawan. Boleh dibilang pakai jari sahaja bilangan kawan-kawan aku ni. Bah,aku sign out dulu,will update more later.

p/s: Cool will never be my middle name.

No comments:

Post a Comment