Wednesday, July 20, 2011

Iklan jurutaip tipu.

Klik untuk tumbesaran.
 Kerja ni macam too good too be true for me. Yalah jurutaip sambilan dengan pendapatan sebnyak rm800. Tapi siapa yang tak terpikat kan? Bitter truth about work,tiada kerja senang dalam dunia ni. Even jadi penjahat pun susah. Jadi sini aku letakkan pasal iklan dan komen pasal gambar ni.

klik untuk tumbesaran
klik untuk tumbesaran
klik untuk tumbesaran
klik untuk tumbesaran
klik untuk tumbesaran
klik untuk tumbesaran
klik untuk tumbesaran
aku tahu aku ada blog untuk simpan gambar2 tapi yang ni aku share kat sini sebab aku rasa aku patut share. Lagipun aku taruh ayat2 sesuai dalam setiap gambar jadi bukan boleh dikatakan wordless entry. Oklah sampai sini sahaja,aku nak offline,mahu masak. Lapar ni.

No comments:

Post a Comment