Wednesday, August 10, 2011

lagu kegemaran aku terbaru: So Far Away-Avenged Sevenfold

  Siapa kenal Avenged Sevenfold? Hehehe,kalau tak kenal maknanya tak minatlah tu. Aku pula baru kenal Avenged Sevenfold ni. Ada lagunya aku berkenaan,ada pula lagunya aku pandang sebelah mata sahaja. Tapi lagu So Far Away ni kakak aku yang kasik kenal. lagu ni tribute untuk drummer  mereka yang telah meninggal dunia. Oh,my...this song touch me,really.

 Ini adalah bait lagu yang buat aku touching nak nangis "how do I live without the one I love...," tapi aku tak nangis teruslah sebab aku menonton kat youtube video music ni. Kakak aku mengaku dia menangis dengar lagu ni sorang-sorang. Jadi aku letakkan lagu ni sebagai my latest favourite dalam blog.




   Aku rekemen kalau pernah kehilangan seseorang yang kamu sayang,dengarlah lagu ini bagi mengingati dia kembali. Terus memori-memori yang agak kabur akan menjadi terang semula. Aku cakap betul ni. Enjoy the music. :)

No comments:

Post a Comment