Monday, January 30, 2012

8gb to 2gb

  Sekejap sebelum aku pergi makan dengan aman dan sejahtera. (sambil teringat jeruk bambangan dalam peti sejuk) Aku mau bagitahu yang aku ni geram dengan sd card htc chacha aku,punyalah besar memorinya 8gb skali terus rosak ba tiba-tiba. Sakit jiwa ni,maka terpaksa aku merendahkan standard aku pergi pakai sd card 2gb. Itupun atas ehsan kakak aku yang memberi sd card 2gb dia kerana dia guna sd card 8gb lama dia untuk hp baru dia,htc aria. Jeles-jemeles ni,nak beli samsung la nanti kasik kalah dia,tapi tunggulah aku kasik tumbuh pokok duit depan rumah. Tapi tentu sebelum aku merasa buah duit,sudah pasti orang akan curi(imaginasi jauh sedikit)

  Ok,long story keep short sebab perut aku dah bergendang minta kena isi. Aku pun pakai sd card 2 gb dan mahu kasik penuh sd card tu banyak-banyak dengan gambar dan video. Lepas tu baru aku beli sd card 8gb,hehehe. Bah,bambangan,come to mama bebeh! :D

No comments:

Post a Comment