Monday, January 30, 2012

nak tulis online cerpen atau novel.

   Masa aku budak-budak dulu,aku punya cita-cita nak jadi penulis dan aku pernah tulis cerita aku sendiri sampailah umur aku 15 tahun. Terus aku berhenti sebab aku mengalami writer's block kunun. Padahal aku tak yakin dengan cerita aku ni dan malu nak bagi orang baca. Selepas itu,entah kenapa sejak kebelakangan ni aku seperti menerima petunjuk (ceh,macam cekalala ayat aku) untuk tulis cerita rekaan imaginasi aku dalam blog ni.  So aku pun kata dengan diri sendiri "okay,just bagi diri ni peluang. people nak baca or tidak,terserah,yang penting aku dah luahkan,"

  Aku tak janjilah dalam masa terdekat ni aku nak taruh cerita dalam blog tapi memang konfem aku akan taruh juga. Oh,ya! Serta aku nak buat entry khas untuk review buku-buku,komik-komik yang aku telah baca. Aku bagitahu awal-awal ah,not everything I read is latest. I repeat,not latest so forgive me. Hahaha,awal ni bah membagi amaran kunun.

  Bah,mahu makan dulu. Ada jeruk bambangan ni menunggu. Hahaha.

No comments:

Post a Comment