Tuesday, February 15, 2011

Lagu yang aku suka : Fuckin' Perfect dari P!nk

 Hari ni mood aku untuk berkongsi lagu kegemaran aku sekarang dalam blog ini. Aku tak berapa sangat dengar lagu-lagu yang terbaru kecuali lagu-lagu yang menarik perhatian aku. Hahaha,kalau zaman sekolah menengah dulu,aku rajin sangat dengar Rick Dee's Top 40 di Hitz.fm untuk mengetahui lagu-lagu yang terbaru keluar dan lagu-lagu femes pada waktu itu. Sekarang nda lagi sejak ada internet tapi kurang ambil tahu sudahlah lagu-lagu terbaru dan artis-artis baru kecuali kalau aku dah balik-balik dengar macam like a G6 dari Far East Movement(kakak aku hampir sot sebab aku jadikan lagu tue sebagai ringtone aku,dan dia nda mau tolong downloadkan full version like a G6,hahaha). Tapi aku tak kisah artis-artis dari Korea,aku cuma tahu pun sikit ja tak macam anak buah aku,dia mcm korean artist wikipedia.
Okay,daripada aku terus membebel,bagus aku kongsi sekarang.

P!nk - Fuckin Perfect .mp3
Found at bee mp3 search engine
Lagu ini berkata tidak perlu jadi sempurna untuk menjadi sempurna,sebaliknya jadilah diri sendiri. heheh,say no more,listen this song and nilaikan sendiri :)

No comments:

Post a Comment