Saturday, February 5, 2011

My God,dvd Jennifer's Body hilang yaw!!!

  Tajuk di atas telah menceritakan segalanya,dvd cerita kegemaran aku dah hilang. Aih,dimanalah aku simpan dvd tue? Kakak aku cari dah dvd Jennifer's Body tadi. Menggelabah juga sekejap tadi tapi pura-pura steady bilang "nantilah bha cari tue," sambil berdoa dalam hati agar dvd tue ada,huhuhu.

 Ok,kenapa aku kipas-susah-mati (die hard fan) cerita Jennifer's Body? Ni adalah sebab-sebabnya:
   +Hasil karya Diablo Cody yang juga penulis filem Juno
   +Megan Fox dan Amanda Seyfried dalam filem tue
   +Sebab aku nak jadi seksi macam Megan Fox(angan-angan semata-mata)
   +Kisahnya pasal makan budak lelaki untuk kekal cantik (yang remaja,ok) hahaha
   +Sebab kebanyakan band yang aku suka nyanyi lagu soundtrack untuk movie ni.Contoh akan diberikan kemudian.
  
  Setelah mengira faktor-faktor kenapa Megan Fox- eh,silap,hehehe.... kenapa aku suka giler dengan movie Jennifer's Body ni,hanya 5 sahaja namun cukup memberi bukti kukuh kenapa aku sangat movie ni yang sebenarnya ntah apa-apa ceritanya. Hahaha,ntah apa-apa konon,skalinya maw dekat 6 kali aku tengok movie ni (aih,terbuka rahsia).

  Band peberet aku yang nyanyi dalam soundtrack Jennifer's Body
    *Toxic Valentine by All Time Low
    *New Perspective by Panic! At The Disco
    *Chew Me Up,Spit Me Out by Cobra Starship
    *Finishing School by Dashboard Confessional
    *Through the Trees by Low Shoulder(lagu ni aku first time dengar dalam movie ni)

  Aku harap-haraplah dapat jumpa dvd tue selewat-lewatnya tengahari besok,klu tak,habis aku. huhuhu. ok papai =D

No comments:

Post a Comment