Friday, September 9, 2011

terjumpa benda yang boleh menyebabkan orang sanggup berkata "aku takkan kahwin sampai bila-bila!"

   Aku kaki facebook dan seperti biasa aku tengok homepage dulu. Membaca status facebook like evening news la aku ni. Lepas tu aku terjumpa something yang aku rasa tidak interesting dan mustahil untuk mencapai cita-cita itu walaupun benda ni memang diharuskan dan dapat pahala jika melakukannya.

    Mari kita semua tengok gambar yang menggerunkan dan mampu menggugat emosi.
Klik gambar ni jika tak nampak dan tak percaya.

   Ya boys...hantaran kahwin sangat mahal dan nampaknya terpaksalah bercinta sampai tua. Macam menjual anak saja. Harap-harap nanti aku kahwin hantaran aku sekitar bawah rm1000 sahaja. Aku tidak mahu menyusahkan bakal laki aku lagipun lepas kahwin lebih banyak lagi perbelanjaan. Hantaran kat dalam gambar atas ini bukan lagi kahwin,ni macam menjual sudah. Bisnes-bisnes.

   Ok so what I want in my wedding? Nikah,makan-makan,berkenalan dengan keluarga,sanak-saudara baru dan masa bersendirian suami isteri. Hantaran? Bawah RM1000 dan yang penting aku boleh pakai sampai bila-bila. Simple saja permintaan aku lagipun malaslah nak grand. I just want the memorable,lovely,quiet wedding yang aku akan ingat sampai bila-bila.

   Dah enough about wedding. Nanti berangan jauh pula aku. Hahaha.

2 comments: