Thursday, October 20, 2011

Yumminess yang cuma aku sahaja faham.

   Hahaha,yummy maksudnya sedap dan selalu dikaitkan dengan makanan. Bagi aku,yummy bukan sahaja bermaksud makanan sedap,yummy bermaksud lelaki cute dan hensem.

   Ok,agak tak logik untuk mengaitkan lelaki dengan perkataan "yummy" kerana mereka bukan makanan. Tapi suka hati akulah kan? Semua orang ada pendapat masing-masing. I'm sorry to guys because saya samakan kamu dengan makanan,but I just couldn't help it. Hahaha.

  Dari mana lagi aku dapat idea menggunakan perkataan yummy untuk menggambarkan lelaki yang menjadi eye candy? Well,aku kan peminat Jennifer's Body,aku perasan Jennifer bulatkan gambar atlet lelaki dalam majalah sekolah dan meletakkan ayat "yum". Jadi dari situlah aku dapat idea memanggil hensem and cute boys as yummies.

  Kawan-kawan aku masa form 6 yang perempuan tahu aku panggil lelaki hensem dan cute dengan nickname yummy. Dorang usik-usik akulah dengan perkataan "yummy". Aku tak terasa sebab memang aku suka cakap "yummy". Asal nampak lelaki hensem dalam majalah,dorang panggil nama aku dan cakap "naa,yummy," aku ketawa saja ni.

  Sampai sekarang aku panggil lelaki hensem dan cute sebagai yummy tapi dalam hatilah,bukan depan-depan boyfriend aku. Nanti merajuk pula dia (hehe,comel juga dia merajuk). Ok,kakak aku tahu kalau aku sebut yummy apa maksudnya. Hahaha.

   Jadi aku dengan tak malunya malam ni,aku telah berkongsi dengan kamu nickname for eye candy aka cute and handsome boys. YUMMY.

p/s: actually when the 1st time I meet my now-then boyfriend,I never called him as yummy. because I just fall in love with him.

OK,dah. Cukup-cukuplah aku malukan diri sendiri malam ni. hahaha.
 

No comments:

Post a Comment