Sunday, October 23, 2011

Twitter bikin aku malas blogging

  Aku ada twitter. Nama twitter aku Zya Lemon dan anda boleh google nama tu sebab aku biarkan account twitter aku public. Aku lebih banyak meluahkan perasaan di situ. 160 patah perkataan memang memaksa aku menjadi kreatif dalam menulis. Tapi aku suka ni sebab pendek dan mudah difahami. Kita boleh jadi whiny brats dalam twitter tu.
  
  Aku perasan blog aku mula terabai sejak bulan lalu,jadi sebab aku nak biarkan blog ini untuk terus hidup,aku update je walaupun tak ada benda nak cakap. Sebenarnya memang ada tapi aku dah luahkan kat twitter so why bother writing about same things in the blog? Tapi blog nilah yang buat aku teruja untuk membaca blog-blog lain,memberi idea untuk next writing. Sayang sangat nak delete sebab dah banyak thoughts aku share didalam.

  Ok,aku rasa luahan aku ni macam hampir2 melencong,jadi aku pun tutup post ni dengan ayat "aku akan sentiasa blogging walaupun orang tak baca dan aku sudah mempunyai twitter."

No comments:

Post a Comment