Wednesday, April 27, 2011

aku sudah ada twitter

   Kononlah aku ni dulu tak mahu main twitter sudah,malahan akaun lama twitter aku dulu tu aku delete tanpa belas kasihan. Sekali bosan-bosan aku update status di fb(sebab nak minta like and kena komen status =p) balik lagi pakai twitter tapi under new name,Zya Lemon.
   Mesti kamu yang terbaca entry aku ini secara tidak sengaja musykil kan kenapa aku pintar betul buang account lama twitter aku? ni adalah beberapa sebabnya
  1. Aku malas update twitter .
  2. Terjiwang menulis tweets mengenai orang yang aku suka(iaitu boyfriend aku sekrang)
  3. kebanyakan celebrity aku follow twitter dorang,tiada cerita baru.
  4. Aku cuma mahu pakai facebook ja.
Aku rasa ada banyak lagi sebabnya tapi macam empat kat atas tu sebab utama aku membuang old twitter aku. Jadi rajin-rajinlah membaca twitter aku(kalau mahulah). Aku dah letak kat dalam blog ini. Kenapa aku nak pakai twitter kembali,jawapan paling senang ialah there are some things you shouldn't share in facebook.  Kalau kena pertikaikan tindakan aku,hentam kamuranglah. Yang penting aku punya suka.
  Oklah,aku nak main internet ni. Walaupun aku tahu aku kerja besok dan akan mengalami risiko tertidur di tempat kerja,tapi tak kisahlah sebab aku tahu aku tak mengantuk malam ni,huhuhu.

No comments:

Post a Comment