Wednesday, April 20, 2011

tension level 8- tengok kapel dalam facebook cintan-cintun dan gaduh2 tanpa rasa segan

  Macam hipokrit ja aku ni tau kat tajuk atas ni sedangkan aku pun ada boyfriend juga. Tapi perbezaannya adalah aku tak tunjukkan kepada semua orang betapa aku cintakan boyfriend aku dalam facebook. Aku kurang tunjukkan benda-benda mesra begini. Kalau begitu bagi aku lebih baik sms ja dia bilang "I love you" dari susun2  ayat macam begini kat dalam status facebook "hubby,I will do anything for you,I love you,I can't live without you". Tahukah anda telah menyebabkan aku muntah pink secara kronik???? Aku tahulah statement aku tu membuatkan kamu sangka aku macam dengki dengan kamu. Tapi buat apa aku mahu dengki pula? Aku kan dah ada boyfriend,aku tak kisah pun kami ni tak berjiwang. Aku dan dia bukan berapa minat benda-benda begini. Kalau mahu berjiwang dalam sms ja,sendiri-sendiri tahulah,tak payahlah bagitahu satu dunia( facebook)yang kamu cinta mati dengan boyfriend/girlfriend kamu.
  Tapi aku tak kisahlah kalau orang yang dah kahwin. Postlah berapa banyak post jiwang dengan husband/wife kamu,hentamlah. Jangan ja gaduh dalam facebook sama tunjukkan tak kepuasan hati terhadap pasangan masing-masing(aku akan tulis kat entry akan datang mengenai ketidakpuasan hati itu). Simpanlah perkara negatif dalam kain.
  Ya,gaduh. Kalau boleh janganlah gaduh dalam facebook ya kapel-kapel sekalian. Sebab aku pula yang menyampah tengok drama gaduh standard astro prima ni. Ada aku terbaca dalam facebook semalam yang si girlfriend ni nak mati(tension gaban kali) pastu boyfriend dia bilang kalau gitu dia nak matilah. WHAT THE FOOK??? ni yang aku anti,asal gaduh sikit pastu tension terus ugut mahu mati. Nak tempah tiket emas pergi neraka ke? Kalau mau gaduh tu,please dalam sms dan selesaikan probs secara berhemah. Janganlah berperangai macam kamu seorang ja yang ada masalah dalam dunia ni. Tak bagus woo. Aku sendiri pun kawal perasaan time bergaduh,tapi kalau aku temper gila,terbawa-bawa bad mood dengan dia semalam(konon) maka hari ni(konon) aku akan jadi marah dan terberi silent treatment(kalau dia tersilap sikit atau aku nda dapat jadi cool).  At least aku tak bagitahu aku nak mati kat dalam facebook gara-gara bergaduh dengan boyfriend,buat malu aku ja.
   Dah siap aku post entry ni,baru aku senang ati ckit. memang aku ni tak puas hati de...

2 comments: