Sunday, April 24, 2011

Horny bebeh,horny!!!

  Okay,so aku rasa aku taknak bagitahu perkara secara terperinci tapi memandangkan ni adalah blog dan bukan twitter maka aku ceritakan sikit-sikit untuk memberikan pembaca sedikit gambaran.
  Aku dan kakak aku pergi Watson kelmarin mencari lotion dan juga cuci mata kalau-kalau ada barang yang baru (woo,aku tak sangka ada sudah pembersih khas untuk mascara waterproof). Jadi masa kakak aku mencari lotion dia,aku pula jalan-jalan pergi ke bahagian supplemen. Aku ingin sangat mahu membeli Brand's Inner Shine Pati Berry macam Maya Karin pakai dalam iklan(pengaruh iklan ni). Biasalah,mahu jadi cantik macam Maya Karin tapi aku terpaksa batalkan niat mahu membeli innershine sebab aku kekurangan duit belanja dan belum gaji lagi.
   Masa aku tengah berharap lepas gaji baru aku beli tu minuman botol kecik Innershine,aku terpandang botol kapsul yang cukup-cukup menarik perhatian aku,bila aku tunjukkan pada kakak aku,kami cuba menahan ketawa tapi bila kau cuba tahan ketawa,everything comes 10x funnier. Ni buktinya kat bawah hahaha

HORNY GOAT COMPLEX????? Kalau dalam bahasa malaysia horny tue miang,gatal jadi kalau translate nama botol kat atas ni "miang kambing sukar" ataupun susun perkataan jadi begini "kambing sukar miang". Gambar ini diambil jauh dari pekerja-pekerja Watson. Hahahahaha,aku pun tak tahu apa fungsi supplemen ni tapi memang lawak betul namanya ni...hahahahhaha

No comments:

Post a Comment