Wednesday, March 23, 2011

Cerita budak-budak dan aku : Shake It Up

  Siapa peminat Disney Channel sini? Ok,aku sorang ja dalam blog ni yang minat tengok Disney channel,the almost 21 year old young lady. Tapi siapa yang tak minat? Best bah juga kebanyakan ceritanya walaupun plot agak sama kecuali jenis cerita dipelbagaikan. Selain itu aku juga minat menonton nickelodeon dan cartoon network. Mungkin aku ni masa kecik-kecik,aku kurang tengok rancangan budak-budak. Tapi aku rasa dah hampir semua rancangan budak-budak aku tengok termasuk all time favourite seperti power rangers,doraemon dan shin chan serta lain-lain. Terus kepada point utama blog ini.

   Aku menonton sebuah rancangan disney channel yang terbaru sabtu beberapa minggu lalu(tak ingat pula bila). Nama rancangan itu Shake it Up. Ceritanya pasal dua orang bestfriend perempuan nama Cece dan Rocky yang menjadi penari latar untuk sebuah rancangan bertajuk Shake It Up. Memang lawaklah cerita dia. Aku enjoy ni tengok time petang-petang hujung minggu. Suka tengok budak-budak tue menari,macam nak ikut ja steps tarian mereka. Lagu theme dia pun catchy,Selena Gomez yang nyanyi,penyanyi favourite aku juga. Aku suka tengok dia dalam rancangan disney, Wizards of Waverly Place.

   Sini aku letak video intro Shake It up~



dan ini adalah full version yang dinyanyikan oleh Selena Gomez. Lyric video ja ni :)


Best tau ceritanya. Catchy dan funny. Aku yang umur 21 pun jadi fans cerita ni.
Ok,sampai sini sahaja entry aku. Bye =)

No comments:

Post a Comment