Friday, March 18, 2011

Memiliki tubuh badan seperti Megan Fox

  Sebenarnya aku tak minat Megan Fox tapi setelah menonton trailer Jennifer's Body,tiba-tiba ja Megan Fox jadi idol aku. Mungkin kerana keseksiannya dan kecantikannya yang menjadi pujaan aku. Rambut dia yang panjang amat cantik (aku straight arr,jangan fikir lain-lain). Andai aku memiliki kecantikan dan keseksian Megan Fox mesti aku dapat jadi model. Hahaha,angan-angan ja ni. Takkan aku nak modelling betul-betul pula? Buang masa aku ja. Aku cuma inginkan bentuk badan macam dia ja. Benar kata mereka "men love her,women want to be her".

Cantikkan dia? Suka tengok rambutnya yang panjang itu.

Nak body macam dia ni,killer body tu.

    Walaupun dia dah kahwin dengan Brian Austin Green pada tahun 20100,tapi dia tetap nampak sexy juga. Agaknya memang DNA dia "sexy".  Hehehe. Aku telah menetapkan visi untuk mempunyai badan seperti dia pada hujung tahun ni. Harap-harap ja dapat,risau pula aku kalau matlamat aku nda tercapai huhu.

   Sampai sini sahaja blog aku kali ni. Sekian hehehe...


1 comment: