Friday, March 11, 2011

pulih panik

    Update dari entry tadi. Aku ok sudah tapi masih lagi risau cuma tidak terlampau risau dari tadi. Sekarang ni aku dan kakak aku bercerita pasal cari kerja. Mungkin inilah caranya kami menyembunyikan kerisauan dalam hati. Nampak macam tak sensitif kan? Memang pun.

   Aku tengok penduduk-penduduk tg aru area aku ni macam biasa ja. Masih lagi menjalani kehidupan yang biasa. Sunyi betul pula aku rasa tau kampung ni. Mungkin ada yang tau tapi cuma berjaga-jaga sahaja macam kami ni.


   Sekarang kami menonton Top Chef Season 5 di Diva Universal. Sedang menyampah dengan seorang cheftestant ni bernama Leah. Tak buat banyak kerja dan mengurat Hosea. Memang aku nda suka dia dari episod pertama kat diva universal ni (aku dah tengok top chef 5 kat axn beyond).  Nah,tengok bha macam nda sensitif ja aku ni,boleh-boleh aku cerita pasal Top Chef bila waktu sekarang adalah waktu berjaga-jaga. Weyh,kejap-macam nak naik balik level panik aku,bawa bertenang~~ huhu.


   Nampaknya nda tidur 24 jam,tidur-tidur ayam ja la. Aku patut tidur di tempat kerja tadi tapi buruk perangai betul aku rasa. Sudahlah aku ni memang muka tidur. Hari puasa atau nda puasa,memang muka penat. Hahaha,aku buat lawak konon "beginilah design muka saya" bila orang tanya "kau tidurkah?" hahaha,amusing sangat.

   Oh,ya...adakah cara aku bercakap seperti menyindir atau pedas sedangkan aku tidak mempunyai apa-apa niat pun. Hanya sekadar mengutarakan pendapat. Sebab kawan aku cakap,adakah aku ni menyindir sedangkan aku cuma berlawak.
   
   Sempat ketawa tengok iklan NBA pkai theme song kahwin. Siapa-siapa yang basketball fanatik,sukan ni memang merupakan komitmen seumur hidup mereka. Tengok~~ astro pun pandai menyindir bah,menyelitkan lagu theme kahwin di iklan NBA. Hahahaha...

    Bercampur-aduk sudah entry dalam blog ini. Beginilah aku dalam real life,bila pulih panik memang benda yang nda-nda aku merapu,merepek-meraban. Sampai aku rasa ayat bodoh telah terkeluar dari mulut aku tapi aku buat selamba ja. Oklah,panik aku dah pulih,aku nak menonton Top Chef dan dinner. Lapar dah aku ni.

No comments:

Post a Comment