Sunday, March 6, 2011

Hari Ahad hari ni : kalau dpat tidur petang ni,aku nak mimpi...

  Aku sangat mengantuk tahap dewa sekarang ni. Aku tak mahu tidur petang tapi aku mempunyai feeling yang aku tetap akan tidur juga petang ni. Hahaha,aku harap kalau aku tertidur petang ni,keluarlah mimpi yang enak-enak. Aku betul-betul nak mimpi jalan-jalan di London,ingin masuk ke Harvey Nichols. Atau pergi ke New York,masuk ke bloomingdales. Alamak,napa aku cakap pasal shopping centre ni? kat kk ne pun ok juga bha,ada 1b sama suria sabah,nak juga pergi jauh-jauh. Tapi tak apa,aku akan sampai juga ke shopping centre luar negara.

  Tetiba aku tulis blog ni,aku teringat minyak wangi celebrity rekaan mereka. Contohnya dari Mariah Carey,Paris Hilton,Hilary Duff,Avril Lavigne dan ramai lagi. Kan best kalau aku boleh beli minyak wangi dorang. Akan aku simpan botol-botolnya jadi koleksi aku. Bodohnyalah aku ni,buat apa mahu beli kalau nda pakai. Harap-harap aku dapat pakai minyak wangi fairy dust dari paris hilton dalam mimpi kalau aku dapat tidur petang ni. Tapi minyak wangi silky girl pun boleh bha. Aku pakai juga tapi selalu terlupa hehehe

  Oooo,terasa lapar pula perut ni.Aku nak makan beef steak dengan pepper sauce. air minuman pula juice apple yang diperah segar. Tak apa,boleh makan ayam masak black pepper dan makan apple yang baru dibeli kelmarin. Gara-gara jadi peminat number 1 Top Chef ni,aku lebih meminati fine dining. Amat menyelerakan tengok gourmet dan harap-harap dapat mimpi begitu.

  Bangang betul line ni,adakah patut sot time aku menceritakan apa aku nak mimpikan kalau aku dapat tidur petang ni???? Arggh!!! marah aku ni hohoho. Tak apalah,barang ciptaan manusia,mesti ada kelemahan.

  Oklah,aku tahu siapa-siapa ja yang baca entry-entry aku ni konfem kebosanan sebab macam syok sendiri ja. Yelah,aku nak tulis pasal artis aku bukan wartawan hiburan. Politik?? Bukan mainan aku. Hahaha,maka aku pun tulis mengenai aku. Walaupun nampak tak real sebab aku tak taruh gambar sebenar aku (tona,kucing aku) tapi aku memang betul,wujud di dunia sebenar cuma menggunakan nama lain bagi mengelakkan sebarang miow,woof fight ni. Mana tau ada orang tak suka blog aku.

  Sekian,selamat menikmati hari ahad untuk saya. Besok kena kerja. Mungkin aku patut buat lagu mengenai hujung minggu aku. Hahaha.

 

No comments:

Post a Comment