Wednesday, March 16, 2011

Sony Ericcson Cedar Greenheart pujaan hati

  Aku suka hanpon,tanpa hanpon siapalah aku. Hehehe,semua orang pun sukakan hanpon. Yalah,selain daripada digunakan untuk berhubung,hanpon juga boleh digunakan untuk online (terutama sekali facebook),dengar lagu,main game,ambil gambar,shooting video dan banyak lagi.  Semua orang tahu akan fungsi hanpon kan? Jadi tanpa membuang masa kita terus pergi ke main point entry ini.

  Sebenarnya aku malas nak tukar hanpon sebab aku tak tahu nak pakai hanpon apa lagi. SE Walkman,nokia e63 dan samsung SGH-F480 semuanya canggih tahap dewa. Entah apa mood kakak aku bercakap-cakap mengenai Sony Cedar 2,3 minggu lalu. Aku tue hanya iya-iyakan ja apabila dia bercakap mengenai hanpon tue,bukan aku kisah sangat sebenarnya. Tapi 2 minggu lalu,dia belikan aku Cedar (bukan cadar k). Dia kata ni hadiah harijadi aku (sebenarnya sebulan lagi birthday aku). Aku pun terima ja la,tak juga aku terkata apa-apa pun. Masa aku pakai pun aku rasa biasa ja,malah dimarah lagi kakak aku sebab aku beli sd card 1 gb. Dia suruh aku beli sd card 2 gb bha tue hahaha. Lama-kelamaan,aku sayang dengan hanpon ni. Memang fungsi hp ne baguslah ada 3g,hsdpa(I believe that ble ganti broadband klu tem tue broadband tiada di sisi),ada apps twitter(malangnya aku dah delete account twitter) dan banyak lagi. Simple lar design hanpon ne,aku memang ada "soul" dengan cedar.

hanpon cedar aku sebenarnya warna putih tapi sebab aku tak jumpa cedar putih maka aku guna gambar ni. Cantik kan? simple ja walaupun camera 3g dibelakang. Mula-mula tak suka lama-lama suka. Jadi bermulalah matlamat aku untuk menjaga dan menyayangi cedar si pujaan hati. =)

No comments:

Post a Comment